Lazy Day

Jag borjar komma igang med detta bloggandet nu. H'o'h'o'!
Valdans lat dag idag, eller det har den iallafall varit fram till nu. Nu blir det till att ta tag i mitt liv och hoppa in i duschen for att sen bege mig hem till Lina. Som sagt ska jag klippa henne, sen har jag lovat henne att vi ska ata pa tacobell. Vad ar grejen? Bror min var ocksa helt sald pa det..
Efter det (eller kanske innan vem vet) blir det nog sa att vi moter upp Susana for lite bio och sadant som hor till. Tyvarr ar jag urfattig, det var Black friday i fredags.. Det ar typ som mellandagsrea bara betydligt mycket sjukare. Affarerna oppnar klockan fyra pa morgonen, vissa tillochmed direkt efter midnatt, och manniskor koar verkligen langt innan dess. Jag var lite mer "normal" och befann mig pa Target vid fem pa morgonen. HAHA. Men jag har iallafall alla julklappar till Charlotte fixade sa det kanns bra. Julklapp till min vardpappa, Borje och mamma och sa till Pontus och Lina. Puh, men kul var det! Manniskor var helt galna, sprang och slogs och drog. Ganska mycket av tiden stod jag mest och gapade och glodde pa alla. Till mig sjalv kopte jag aven tva jackor, Desperate Housewives s.5 och en sadan grej sa att man kan lyssna pa ipoden i bilen. En sjukt high tech sak som soker efter lediga kanaler till mig sa att man slipper sjalv.

Forresten! Har jag sagt att mitt falskleg blev stulet? Det var ganska kul.. haha eller inte. Far val fixa ett nytt kanner jag, snarast! tack vare detta missade jag Looptroop igar, sjukt trist.


Men nu, Duschen!

Kommentarer
Postat av: sabbi

ja vad kul :D:D

ja klart så kan du och jag gå ut och svira lite sen i Denver :D haha

har du skype? :) eller msn? :)



2009-11-29 @ 21:56:28
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: sabbi

glömde skriva, jag åker med Cultural Care, vilka åker du med? :)

2009-11-29 @ 21:56:56
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0