Heja Sverige Friskt Humör

Först och främst måste jag börja detta inlägg med att vara lite förbannad på Idol och tv4.
Hur idiotiska är de som sätter någon jävla spärr på programen så att vi utanför svriges gränser inte längre kan se det på internet?! Jag hatar de iallafall. Det är absolut inte samma sak att se lite klipp härochvar. SKÄRPNING!

Iallafall så fick jag inte riktigt lov att jobba idag. Jag var febrig och hostade ut mina lungor och nyste ut halva hjärnan (inte riktigt kanske men vi kan ju låtsas).
Hur sanningen nu än lyder så tyckte min värdpappa att jag skulle hålla mig i sängen. Det tyckte inte jag. Eller jag låg och vilade i några timmar sen blev det väldans tråkigt så jag gav upp. Istället städade jag hela rummet. Jag putsade rutor och tog disinfecting wipes i hela rummet, tak och lister och hela faderullan. Och jag kan tala om att det inte hade städats på de ställena sen huset byggdes, minst. Undrar vad fan städerskorna håller på med varje fredag?!
 
Imorrn flyttar förhoppningsvis Helena hit, det beror väl på hur jag känner mig. Nu är jag frisk som bara den och tror att jag kommer att vara det imorrn med. Men man vet ju aldrig. Och tydligen vet alla andra på detta stället bättre när jag är sjuk än jag själv. Trams.


Varsågod mamma, såhär söt blev Charlotte i sina lagom stora kläder.. Hon älskar iallafall de och springer runder med de mest varje dag.

 


Kommentarer
Postat av: Görel

Söta Charlotte.... Och Petra....

2009-10-01 @ 19:17:23
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Heeeej! Uh, nu är de bara en vecka kvar för mig. :) Hur är allting där borta? Kram

2009-10-05 @ 23:31:54
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Killen med fasta rumpan

Tja fan!



Jopp det är jag som skriver SKAUNSKA Ti di!

Ta nu hand om broder din o fylla han inte!

Men skicka gärna med honom något bra till mig ;-)



Kram från haugan!

2009-10-07 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0