Sverige

Semestrn hemma i svealand var toppen och jag vill bara tillbaka. Jag har aldrig någonsin haft hemlängtan på mina 9 månader här innan men nu har jag. Gråter mest hela tiden. Mycket kan kan väl också bero på att denver inte är alls som det var när jag lämnade det. Nu har jag helt plötsligt inga vänner längre så min och brors veckor här tillsammans kommer väl inte bli så kul. Alla planer är skrotade på halloween och dylikt. Det är riktigt jävla tråkigt men vissa verkar ha väldigt kul över att få mig till skurken.
Strunt samma, men någon förlängning blir det nog inte längre, eller jag får se. Inte mer än sex månader iallafall. Jag trivs jättebra med familjen och så men det finns annat man måste trivas med också.

Fan, jag vill hem. Saknar er alla jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Usch vad tråkigt att läsa vännen! Får hålla tummarna för att allt löser sig och att du och broren får härliga veckor ändå! Jag tackar i alla fall för trevliga stunder med dig under ditt Sverigbesök! Pussar till min favoritPetra!

2009-10-26 @ 15:27:33
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Görel

"Hemma" finns alltid kvar för dig!! Tänker på dig "over there"

2009-10-29 @ 12:01:02
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0