Varma Koppen

Legat i sängen mest hela dagen. Ganska sur på mig själv att jag somnade till vid 3 och inte vaknade förrän 6, missade halva dagen. Kunde ha städat mitt rum under de timmarna eller något. grr.

Sen har jag fått ett återfall, mina naglar är inte långa och fina längre. Jag bröt 3 naglar på en hand sen fick jag panik på att det såg så dumt ut och pillade av resten. Dumt jag vet. Men nu är det bara att ge sig på det igen och låta de små liven växa.

Nu ska jag upp och göra lite soppa och äta några knäckisar har inte ätit sen jag kräktes igår och det märks verkligen.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

För att muntra upp dig kan jag berätta att ett litet paket skickas från Sverige till USA i veckan. Puss

2010-04-06 @ 09:52:28
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Rör nu inte naglarna mer för du vet ju hur besviken Börje kommer att bli när vi kommer och hälsar på dig.Han har sett framemot dina långa naglar hi hi hi

Pusssssssssssssssss

2010-04-06 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0