Trött

Skrev nytt ett jävla långt inlägg om allt ni har missat denna tiden jag inte har bloggat. Men såklart är jag bakis och trött och lyckades på något jävla sätt radera hela skiten. Med andra ord får ni veta någon annan dag.
Nu måste jag snabbt duscha av mig min bakfylla och packa väskorna. Först hem till Grete och mysa lite sen är det dags för lite hejdå kalas för mig. Tråkigt nog är hälften av mina vänner på semester och hälften på MHMF (mile high music festival). Så vi blir en liten grupp, som tur är har jag en vecka kvar att träffa alla.

Tänkte bjuda på någon bild. Mer hinner jag inte.

 
Detta är i princip enda bilden jag har av mig själv på senaste. Tänkte bara visa upp min snygga bränna. Ohlalalala.
Ser inte frm emot att komma hem till sverige och bli blek igen. Blärk. Kommer sakna min fina colorado sol..

Kommentarer
Postat av: Stefanie

jag vill också vara så brun. Kan ju inte gå bredvid dig när du kommer hem!

2010-08-15 @ 10:58:38
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: Helena

jäklar va brun du e!!! kul med uppdatering ;) PUSS!

2010-08-20 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0