Besviken.

Här ställer man upp för en människa som fan, stöttar och försöker verkligen få henne att må bättre. Och så får man inget annat än skit tillbaka. Fan ta det säger jag, jag ska sluta vara snäll mot människor det är ändå bara mitt "fel" i slutänden.

Mysdag med Lina imorrn, åhh vad jag längtar! Hon är uppe i bArgen allt för ofta nuförtiden och det är värdelöst. Men det blir iallafall middag och bio och massa prat om våra planer i maj! Hoppas verkligen att mina kära panenteser kan boka resan samtidigt som Linas, det hade varit toppen. Och min kära mors förslag att roadtrippa till Vegas och Grand Canyon var inte heller fyskam.
 Hoppashoppas, behöver lite uppmuntring nu. Som tur är har jag toppenvänner här så egentligen behöver jag inte bry mig om småsinta omogna små barn. Så nu släpper vi det.


Idag jobbade jag väl sisådär 3 timmar. Skulle egentligen ut och sprungit efter jag slutat men har blivit så jäkla förkyld igen. Orkar inte!

Här kommer lite gamla bilder förresten.


Julafton! Eller nej Juldagen egentligen ju..


Lina och Nic förlorar när vi spelar beerpong. HOHO



Vi hittade en rolig registreringsskylt på den svenska julmarknaden i Denver :)


Mina favvotjejer under en vin och Rockband kväll. Borde göras om snart! Heydous pivo! ;)


Nu tar detta allt för lång tid, men har inte lagt in bilder på ett tag så har har ni en salig blandning. Kommer nog upp lite filmer snart också.


På återseende mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0