"har jag hår under armarna? -Most likely"

Sjukt rolig kväll, den behövdes verkligen!
Hämtade upp Sabrina vid 6 tiden och sen begav vi oss ut på lite "shopping". Eller så mycket shoppande blev det inte som tur var med tanke på min budget. Istället provade vi massa fula kläder och testade massa leksaker. Bland annat en sådan biljardboll, den svarta ni vet, som man kan ställa frågor till. Och så bopitade vi litegranne såklart.
 
Förresten så är allt med min förlängning äntligen klart och jag kommer att stanna här tills augusti. Sen får vi väl se hur det blir.
 Jag kommer iallafall att söka in till Cosmetology utbildningen i santa monica och helt enkelt hoppas på det bästa, så håll era tummar för allt vad ni är värda!
Tänkte egentligen ringa de innan i veckan och fråga massa grejer men har bara varit så less tack vare all negativ respons.
Så jag får väl ta tag i det på måndag istället.

Annars så har jag väl inte så värst mycket att tillägga just nu. Mest att min kamera har nog dött föralltid och någon återuplivning verkar det inte vara något tal om. Great. Har inte direkt några pengar som jag vill spendera just nu, så jag får väl helt enkelt sno andras bilder. (Sabrina, ändra din bloggfan så att man kan kopiera vavava!)

Om ni vill så kan ni läsa Sabrinas blogg om ni vill, den är festlig och så. Sen så skriver hon lite mer än vad jag gör, längre minne och mer ork än jag antar jag.
Hennes blogg hittar ni iallafall HÄR.



Godnatt/morgon mina trogna läsare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra :)



Håller stenhårda tummar för skolan. När blir det isåfall? :)



Jessica

2010-01-14 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0