Karatefylla

Gårdagen var galen, riktigt galen!
Jag är allt för trött och seg för att skriva om mitt nyår, så det får bli en liten punktsammanfattning..

- Middag med Lina på Dusty Boot med massa margaritas.
- Kolla på fyrverkerierna som avfyras klockan sju på kvällen här, say what?
- Bege oss tillbaka till lägenheten, lite skumpadrickning och fixning.
- Ta limon till Ritz-carlton hotellet för att hänga där ett tag.
- Träffade lite kompisar och begav oss till en hemmafest även kallad "the party house".
- Träffade fler roliga människor och begav oss återigen tillbaka till hotellet.
- Drack mängder med drinkar och shots, gratis är gott.
- Räknade ner till tolv-slaget, fick min nyårskyss av en snygging och mådde bra.
- Åkte hem på efterfest med samma killar som innan, kollade på Hitta Nemo (!?) och åkte sen hem.

- Vaknade imorse mådde skit och lite till.
- Minnesluckorna är ett faktum.
- Min kamera är sönder.


Men jag mår bra, tack för en toppenkväll min fina Lina och alla andra fina människor!


In Dah Limo!


On Dah Resturant.


On Dah Hotel, fyllot Petra håller för blixten på alla kort..


Happy New Year!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: JAG FICK KARATEFYLLA

PUSSSSSS på dig finaste petra vad hade nyår varit utan dig eller livet i denver, vavavavava?

2010-01-02 @ 04:34:25
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: Linnea : )

kikade förbi och tänkte bara lämna ett spår : )



fin sida du hade : ) allt bra med dig ?



titta gärna in hos mig ! kram

2010-01-05 @ 21:09:23
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: elin

hehehehhehh, undrar vem , ivart fall, i ung ålder som inte hade en karatefylla, MEN PETRA, du høll før camera linsen!? / blixten?? :-P LYCKAT :-P hehehheheheh :-)

2010-01-09 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0