Snabba ryck

Nu får väl jag hoppa in i duschen en liten snabbis för jag har jordnötssmör i hela håret. Visst gillar jag när Charlotte ska pussas och kramas hela tiden. Men jag undviker det helst när hon äter lunch, idag lyckades jag tyvärr inte och fick jordnötssmör kletat över mig. mums..

Ska möta upp Grete på starbucks om någon timme. Ska prata skola och framtidsplaner, kul att hon funderar på att söka till samma skola och allt som mig, förhoppningsvis kan vi göra ansökningarna och allt tillsammans då!


Förresten hade jag en väldigt intressant konversation med en gammal bekant på msn nyss, man slutar då aldrig förvånas.
Men kul var det!




Jag menar, här är hon ju väldigt söt min lilla tös!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar er bägge två <3

2010-01-07 @ 19:28:42
URL: http://msekelund.blogg.se/
Postat av: elin

naaaw :-) søt tjej, verkar som att hon tycker om dig mycket :-) kul nær man "jobbar" och får kærlek før det liksom, bland annat då ja...

mycket slit också?? ska se om jag missat inlægget dær du skriver vilken skola du ska søka på, om inte, vilken o vad ska du søka??? :-) och VAR ?? :-) kramis :-)

2010-01-09 @ 13:56:16
URL: http://lifeofelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdate please :) ge lilltjejen en puss o kram från mig! <3

2010-01-11 @ 23:56:58
Postat av: helena

haha sista inlägget var från lilla mig...... :) namnet syntes visst inte haha men var är uppdateringen kära petra? :)

2010-01-12 @ 10:27:43
Postat av: Gossip girl

Skulle vilja skälla ut dig för du avslöja det, men du läser min blogg så jag ''förlåter'' dig :D

2010-01-12 @ 17:05:28
URL: http://hotgossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0