Söndagen

Titta här vad jag fick för mig att göra i söndags!
 (förlåt mormor!)

Tatueringen har varit planerad ett bra tag, men att tatuera mig bestämdes nog på en kvart i söndags. Som tur var hade de tid för mig och Sabrina. Malin och Alex var också med och vi tog i princip upp hela tatueringsstudion. Men vad gör väl det?



(Jag vet att jag ser ut som en valross, men jag låg inte så jävla bekvämt. Kunde inte andas för jag var tvungen att ha fejan nertryckt i madrassen.)







Sen så har det väl inte hänt så mycket mer. Eller inte mer än det gamla vanliga iallafall.
Jag vet att ni är jättetrötta på att jag aldrig uppdaterar, det märks på kommentarerna också. Jag känner inte att jag har så mycket att skriva längre. Jag vet att ni tycker att det är kul men det är bara vardag för mig nu..
 Men är det verkligen bättre att jag uppdaterar varje dag när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva?



Kommentarer
Postat av: Tess

fan va kul att man kunde titta så det kändes som om man nästan var med när du gjorde tattueringen gumman! :) kul!

2010-01-22 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0