Njuta.

Sådärja, lämnat ungen inne hos grannen för en playdate och nu sitter jag här och slappar lite.
Känns dock ganska olustigt när städerskorna är igång för fullt runt omkring mig. Men aldrig att jag ger mig ut i detta vädret just nu.
Jag blir så less ibland.
 Igår så gick jag runt med shorts, linne och flipflops. Det var ca 22 grader varmt och helt underbart. Vad vaknar jag upp till idag? - Jo, full jävla snöstorm. Denna jävla staten, att den aldrig kan bestämma sig för ett väder (då helst sol och stekigt).
Så med tanke på hur dåliga mina däck är på bilen så blir det till att stanna hemma ikväll. Eller kanske.
Just nu försöker jag övertala Craig till att komma och hämta mig efter jobbet. Hade varit najs att spendera helgen i hans lägenhet och bara spela wii och dricka öl.

På måndag ska jag till rätten och se om de kan vara så jävla vänliga och reducera min speeding ticket.
Jag har inte råd att betala 190dollar just nu. Och på julafton med, jävla jänkare!




Idag saknar jag att ligga i Tivoliparken efter skolan. Äta vattenmelon och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0