Inte det nej

Känner inte att det varade så länge sådär med uppdateringen varje dag nej..
Men till mitt försvar har det varit ganska fullt upp.


Förra veckan bjöds på massa fikor inne i stan, samtal och umgänge. Sen helgen blev det dildopartaj på fredagen och sedan utgång på lördagen.
Bilder kommer när jag hittat min kamera, någon som vet vart den är må tro?

Jobb som vanligt och inget speciellt planerat för veckan. Blir mest att ta tag i massa nödvändigheter som alltid skjuts fram. Vissa saker är inte så kul men måste göras. Till exempel rensa ut min "garderob" som består av 4 resväskor och 5 ikeapåsar. Började räkna mina skor häromdagen, slutade när jag kommit fram till 40. Sen kände jag att det fick räcka.


Annars så är varje helg denna månaden redan planerad. Nu i helgen blir det halloween partaj, helgen efter ålagille och sedan blir det personalfiesta!


Förresten blev jag jätteglad idag när jag insåg att Paradise Hotel numer är gratis på tv6, Wohoo säger jag! Nu vet jag vad jag ska spendera min kväll med iallafall, skräptv när den är som bäst.
När vi ändå är inne på detta med tv-program finns det två saker till jag skulle vilja hissa och dissa.

Hiss:
Big Brothers stundande återkomst

Diss:
Igår var det sista avsnittet av I Anneli, jag känner en sådan saknad redan.





SMILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0