Love . Live . Laugh

Och så var det tänkt att jag skulle komma igång med denna bloggen då igen ja. Nya friska tag som sagt och det gäller även här.

Vad har då hänt sen jag kom hem?
Inte allt för mycket skulle jag vilja påstå. Jag har gått ner 8 kilo hittills och då har jag bara 12 kilo kvar så har jag nått min dröm vikt. Men som det ser ut nu kommer det inte bli några problem alls med den saken.
Energin är tillbaka och just nu känns det som om jag kan göra allt.

Planen är som sagt att börja plugga i Denver i augusti, jag har pratat med ett företag som hjälper till med alla förberedelserna. Känns mycket bättre att betala någon som ser till att allt blir rätt så kan jag koncentrera mig på allt annat istället.

Målet är att spara ihop 120.000 kr innan jag åker tillbaka, detta kommer nog inte heller bli några problem. Jag började jobba 3 dagar efter jag kom hem från USA och har nu fått förlängt tills den dagen jag åker igen. Känns fint det!


Nu är det snart dags för jobb, fast först ska jag ut och mysa lite med min favorit-Frida.




Just det! Jag har ju hunnit tatuera mig också. Det blev en columbine (colorados statblomma) på låret. Blev större än jag hade tänkt mig men GUD vad jag är nöjd!!

Här har ni en bild direkt efteråt. Kan lägga upp en ny snart så att ni ser hur den ser ut nu efter några veckor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0