förändring

Ingen uppdatering här på ett tag men jag tycker att denna bloggen känns lite inaktuell.
Jag är ju trots allt inte au-pair längre och det är vad denna blogg bestadels handlat om. Så jag känner att det är dags för lite förändrig här.

Denna blogg kommer givetvis ligga kvar eftersom jag gärna vill spara  alla gamla inlägg och se tillbaka på hur bra allting har varit.
Men jag tänker samtidigt starta en ny blogg. En blogg där ni kan följa mina förberedelser till att börja på college i Denver och förhoppningsvis även flytta dit och börja plugga i augusti.
Vad sägs om detta?

Jag lovar att skriva här så fort nya bloggen är klar, hoppas att ni följer med mig! (med tanke på att jag har haft runt 100 läsare om dagen trots att det var månader sen jag uppdaterade känner jag mig ganska positiv!) :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter jättebra, ska också flytta dit i början på nästa år. Kul att läsa även din "gamla" blogg!

2011-05-19 @ 12:57:36
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 15:45:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-02 @ 18:17:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-22 @ 15:48:19
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0