Väldans lyckad första skoldag :p

Nu var det ett jävligt bra tag sen jag satt här och skrev några rader. Den enda ursäkten jag egentlige kan komma med är att det är utmattande att jobba natt och att helgen och halva veckan har spenderats i gbg med fest och trevligheter :)

Hursomhelst så var det först skoldagen idag, vilket var både deprimerande men även skoj med tanke på att man nu gå sista årt (höhö) och jag hade väldigt mysigt åt att skratta i smyg åt alla förvirrade ettor (eller nollor som de faktiskt är änsålänge :P)

När den väldigt onödiga dagen på 20 minuter äntligen var slut så begav jag och Annuska oss till staden för att avnjuta var sen chicken marius bagel på house of B oh detta kompleterades givettvis som vanligt med en latte. efter det shoppade Anna loss och pank som jag har blivit fick jag snällt titta på. Sen tyckte jag och anna att vi kunde gå in på resebyrån och sno åt oss lite kataloger för att drömma oss bort. Sagt och gjort, så satte vi oss några minuter senare på en myspysbänk på lilla torg. Innan vi vet ordet av det så står emma och ida och smygtittar ovanför våra axlar och som de vänliga medborgare vi är erbjuder vi de att slå sig ner.
Efter ett tag suktande i katalogerna tycker vi att vi iallafall kan gå in och höra hur mycket det skulle kosta för en vecka på påsklovet. Men vi nöjde oss minsann inte med att fråga, utan vi bokade. Så nu ska jag , Anna, Ida, Emma och Challe tillbaka till playa de ingles :P samma hotell till och med. hahaha.

men nu tycker jag att jag har skrivit alldeles för mycket för mitt eget bästa. Det är väl snart dags att krypa till kojs så att man är utsövd till ännu en skoldag


Ha det fett!image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0