Put the time on pause

Jag vet att jag ligger omänskligt långt fram i min planering nu. Men fikan på nostalgia med Anna fick mig på andra tankar. Snart tar vi studenten och alla vänner kommer att försvinna åt olika håll. Och jag känner bara att det finns så mycket som jag vill göra innan studenten och framför allt innan usa.

Så, vilka följer med oss utomlands i augusti? :) haha,. Känns som om man behöver en hejdundrande resa för att på något sätt säga hejdå till alla. Usch, nu blev det sorgligt igen. Jag är alldeles för känslosam för sånt här idag..



Ps! Jag har fått min första referens skriven och klar nu! wohoo, bara 2 kvar :)


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill följa med ! :)
och skulle man ha tre referenser ? :O

2007-12-03 @ 22:05:19
URL: http://sufia.webblogg.se
Postat av: Petra.

GÖDDIGT! :D jaa, man skulle ju ha två "childcare reference" och en "personal/character reference" ::D

2007-12-03 @ 23:23:51
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0