27 dagar

Idag är det exakt 27 dagar tills jag lämnar Sverige för alltid. (Nåja nästan, man kan ju alltd hoppas!)

Sitter här med bror min i det gamla huset eftersom att televerket är weirdo. Ingen telefon och inget internet i det nya huset. Men det är helt okej för då kan man passa på att gå hit och tvätta sina kläder.
 Japp ni läste rätt.
Tvättmaskin/torktumlare blev påkörda när de låg på släpet så nu väntar vi på nya.

Detta suger ganska mycket. Men som tur är slipper jag det snart. Hoho.

Ingen som har lust att donera lite kläder och kanske skor till mig? Jag har inga kläder och jag har inte råd att köpa nya. Aldrig att jag åker iväg i mjukisbyxor, de kommer nog fram en vecka senare.



WANJA SVARA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0