3:3 med massa nakenchock.

Igår var det som sagt 3:3 och kvällen började hemma hos Anna där vi (Jag och Frida) blev svartmålade medans resten håll på med lite annat trams. Som att måla näbbar, prickar och morrhår hit och dit.

Väl inne på Lotus var det faktiskt ganska trevligt. För att vara Lotus. Det började väl ganska sansat innan alla helt plötsligt urartade. Öl sprutades ut från överalt och på något sätt så blev allas kläder sönderrivna och de flesta (inklusive jag) fick snällt spatsera runt i underkläder. Jag är så otroligt glad att lakanet lågkvar ute i en stackars övergiven cykelkorg så att jag och Frida kunde skyla oss! haha.

Mor fick iallafall sig ett gott skratt när vi hoppade in i bilen efter bussturen sen. det är inte varje dag man ser två halvnakna töser med exttremtuberat hår och svartstrimmigt ansikte och kropp inbäddade i ett lakan. Men det bjuder vi på!

Utgång ikväll? Funderar på att vara nykter och köra. Det känns bra. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0