Ganska bråttom.

Nu har jag hamnat vid datorn igen. Fast mest bara för att jag inte har varit inne på hela helgen. Nästan.

Egentligen har jag ganska bråttom. Min buss går 12.08 och jag har precis kommit ur duschen. Heja mig och lite till. Antagligen kommer jag strunta i tiden, sitta här ett tag till och i värsta fall missa bussen och vara tvungen att ta bilen.

Lördagen var husomhelt ganska kul, trots lite folk och massa tramp på tårna. Min enafot har miljoners blåmärken på sig för att vissa inte kan hålla fötterna i styr. grrr. Sen mår de ganska dåligt för att mina skor var högre än Pete Dorothy var på hultan.

Nej nu måste jag nog gå. Eller liiite till kanske.

Kommentarer
Postat av: ahren

Känner igen det där tänket =)

2008-02-11 @ 11:47:48
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Petra

haha, och jag har inte kommit nåhonstans än :P

2008-02-11 @ 11:51:14
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0