Jag är kär..

I Jude Law, på riktigt. Jag trodde att jag var botad från den förälskelsen men det sket sig igårnär jag spenderade natten med the Holiday. Jag säger bara ge mig Jude Law!
Finns det någon snyggare människa än honom? Knappast. Om jag bara hade hittat en man som såg ut som Jude Law och var lika charmig som han är i alla filmer ochom han hade varit kär i mig. Så lovar jag att jag skulle satsa på denna killen, jag skulle aldrig mer komma med dumma bortförklaringar eller hitta på ursäkter för att slippa ett seriöst förhållande. För en gång skull hade jag försökt att få någonting mer än bara sex. Detta är ett löfte.

 Så om någon känner någon Jude Law kopia någonstans och känner för att dela med sig så finns jag här.
Måste även Påpekas att jag faktiskt hittade en Jude Law kopia en gång, fast tyvärr bara till utseendet. Engelska Dane hade passat som handen i handsken om det inta hade visat sig att han var en pundare. Men man kan inte få allt man vill ha antar jag.

Nu ska jag ta och läsa lite granne tror jag. Min säng är varm och jag vill bara krypa ner igen. Och ikväll vill jag leka med någon. Blir Wanja eller Anna har jag bestämmt. Kanske utgång om vissa får som de vill. Vi får låta tiden utvisa vad som händer.

Fast nu ska jag läsa "Mina Hemligheter" en gång till, helt underbar bok! jag sträckläste den till sex på morgonen rekommenderas skarpt! I klass med Denise Rudbergs alla böcker, och då ärdet bra!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0