Det går bra nu

Men jag är fortfarande lite smått arg.

Dagen har hursomhelst varit bra. Började jobba klockan 11 och sen slutade jag klockan 3 istället för 6. Doug ville umgås lite med Charlotte och jag klagar minsann inte!
Begav mig till bibblan och lämnade tillbaka några av Charlottes böcker sen slank det ner några filmer och serier till mig på hemvägen.
 Sen åkte jag hem till Nic lite snabbt för att lämna tillbaka en film som han antagligen kommer få feta förseningsavgifter för. HAHA. Rätt åt dig.
Nu är jag iallafall hemma, har bränt en skiva eftersom jag har alla mina "bil-skivor" hemma hos Danin.

Gjort min Japanes läxa och är fit for fight inför morgondagen.

Förövrigt så är tetrisfriends.com min bästa kompis om nätterna.


Det är svettigt om dagarna..




Och sen i lördags när allt blev lite bajs var vi och kollade på baseball. Såhär långt fram satt vi minsann! :D



Fast baseball var otroligt tradigt och långdraget- Men massa kul folk och tävligar dock!


Kommentarer
Postat av: Stef

2009-04-29 @ 18:16:23
Postat av: Stefanie

Hände något konstigt med den kommentaren. :S Gubben hälsar och tackar!!! Puss puss

2009-04-29 @ 18:17:20
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0