bArgen

Sådärja, då har jag nästan packat allt inför morgondagen. Resten som tandborste, shampoo och grejs får jag fixa imorrn.
Ska bli så fruktansvärt skönt att åka upp till bergen, hoppas verkligen att den stundande snöstormen ställer till några problem för mig. Förhoppningsvis drar den över helt inatt och de brukar vara duktiga på att fixa de stora vägarna snabbt.
 Packade nyss ner min "Pictionary man" har inte testat honom än men kände att det kunde vara en väldigt bra bakissysselsättning!


Sen en liten notis, pratar alla konstigt i Landskrona eller är det bara Lina? För jag har väl aldrig träffat någon människa som säger bArgen, SvArige osv.
Lustiga typer, nästan lika lustig dialekt som människor från Bjuv. Eller nej Bjuv är bra mycket värre-


Nu ska jag kolla på Ace Ventura och dö av garv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0