GOTT NYTT ÅR!

Lina har bestämt att vi inte ska sitta vid datorerna imorrn så det är väl lika bra att jag önskar er gott nytt år nu. Jag vill ju inte riskera att bli utslängd inte!

Nyårslöften har jag väl inte direkt, jag har några mål för året men jag låter bli att kalla det nyårslöften. De löftena bryts allt för lätt. Det enda löftet jag någonsin har lyckats med är att vara utan godis i ett år. Undrar egentligen varför jag började äta det igen. Antagligen för att jag hade lyckats med mitt mål, fast egentligen var det onödigt för suget försvann ju faktiskt.

Lina sover redan, hon ligger här och snarkar den lilla grisen, jobbigt. Jk!

Såhär såg det mest ut förra nyårsaftonen, det blir väldigt annorlunda detta året minsann..


Inga stora skandaler vill jag minnas, fast vad minns jag egentligen? Skumpa påverkar minnet har jag hört. Iallafall så är det lite suddigt, vart sov vi förra nyår mina vänner? För inte sov väl alla hos anna, eller gjorde jag? Och inte tog jag väl taxi hem? Taxi på nyårsafton är omöjligt.
Vänner, hjälp mig minnas annars kommer detta plåga mig länge.

Kommentarer
Postat av: sabrina

Ja vi ses snart :D

När var det Vegas blev av? :D

2009-12-31 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0