Nahenej.

Nae, det där gick väl sådär tycker jag. Av 75-besökare var det 11 som kommenterade. Men jag får väl vara nöjd med det antar jag, tack vare detta tar jag förgivet att de resterande 64 är haters. Och sådana gillar vi inte ändå.

Jag kom iallafall nyss (eller allt är relativt, har hunnit duscha och vika tvätt men det räknar vi inte just nu) kommit hem från en härlig långpromenad. Gick runt och rensade tankarna lite, funderade över livet, julafton och de där hemma. Det kommer vara konstigt att fira jul med människor som inte tillhör min familj, eller på ett sätt gör de ju det. Folket här är ju som en extrafamilj och de har väl gjort sitt jobb bra tycker jag, jag är en i familjen när jag själv vill det. Om jag vill delta i familjeaktiviteter är jag mer än välkommen men om jag inte vill går det lika bra. Och det trivs jag verkligen med, för jag känner mig inte kvävd av några måsten som jag vet att vissa gör. Och jag är inte total utebliven heller, några aupairer jag känner hamnar självklart i den kategorin.
 Det handlar helt enkelt om att hitta balansgången däremellan. Och framförallt, hitta det som passar bäst för dig och familjen.

Nu kände jag att det blev för mycket seriöst på för lite tid. Dags att lägga sig och läsa en bok och sen sova litegranne innan jag ska prata med bror på skype, vill se den mystiska bilden i dagsljus.
 Och imorgon har jag ju julledigt återigen så det blir till att gå till gymmet. Förhoppningsvis kommer jag inte vara allt för mör efter dagen. Fy vad otränad jag är, höll nästan på att kräkas när jag kom hem. Ska nog ta det i ett lite lugnare tempo imorrn ;)




Åh! Den här kvällen vill jag göra om! Gud vad roligt vi hade, top3 usa-moments!



På återseende mina kära vänner (och fiender)

Kommentarer
Postat av: mormor med bihang

hej stumpan vi är nog bland dom 64 som du undrade vilka var jag är ofta inne o tittar hur du har det o va du gör ha de så kul du kan vi tänker på dig var dag ha det så gott tusen pussar o kramar från mormor o mig GOD JUL

2009-12-22 @ 10:45:44
Postat av: Benedicte

HAHAHA, jeg kommer aldri til å glemme den kvelden:) den var underbar!!!! pusspuss

2009-12-25 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0