Jag klarade det!

YES! Jag kom nyss hem efter min första solokörning utan någon vägvisare framför mig. Jag hittade helt strålande trots kluriga vägar. Och jag förstår inte riktigt hur det funkar.
 Sen när har jag fått ett lokalsinne? Jag hittade inte hem till Alec förren 20 gången jag var där. Något är fel.

Jag tror helt klart att det är luften som påverkar mig.


Nu ska jag bara vänta på mitt social security number sen kan jag göra körprovet också. Allt ska vara så himla invecklat. Så fram till dess får jag se till att inte råka ut för någon olycka eftersom försökringen inte gäller med enbart mitt internationella körkort. Heja.

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

behöver du ta om ditt körkort? fan vad irriterande! :S



hehe är du också en liten bonde-skåning? Har du tänkt på att skånska alltid blir mobbat i TV? :P



hahahaha har torkat bort slemmet nu och anstränger mitt bästa för att verka cool...det går inte bra! ;)

2009-02-09 @ 18:51:48
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Wanja

Du hittar fortfarande inte hem till mig!

2009-02-09 @ 22:39:02
Postat av: Emma

Så bra du klarade det ;) Kan du smitta av dig lite av ditt lokalsinne för jag är helt totalt lost in space när jag ska hitta? haha

2009-02-10 @ 06:03:35
URL: http://emmschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0