Väder och Vind.

Jag är absolut inte den som är den. Men kan någon förklara för mig hur vi ena dagen kan ha 28 grader och strålande sol för att nästa dag bli insnöade i huset?!

Det är så idag. Vi är lite smått insnöade. Eller jag och Charlotte var ute och lekte lite i snön men blev ganska snabbt snögubbar så vi gav upp. Bilen kan jag ju bara glömma att få ut om det fortsätter i denna takten så ingen dejt med Josie ikväll inte.

För att bli lte gladare så läger jag in bilder från helgens festligheter.



Alltså jag dör varje gång jag ser denna bilden. Matts ögon ser helt jävla cepiga ut. Eller det är de men inte så.




För att denna bilden är så jävla äcklig svettig och full. Men jag var lycklig. HAHA



Alla vi som älskar efterfester med hot tubs klappar nu! KLAPP KLAPP



Mest bara för att bevisa att Elena också var med och att jag inte var nsam tjej. Allt för att lugna mormor!



Tyska Annagret var minsann också med oss. Eller kalla henne Anna det är enklare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0