crazy weather

Minst sagt! Innan idag lekte vi utomhus med tshirt och shorts, hoppade lite studsmatta och sa. Sen gick vi in for quiet time. Kollar ut 5 minuter senare och sa regnar det lite smatt. Udda tanker jag for har regnar det ju aldrig. Hor varsta askdundret och sen borjar det hagla golfbollar. Och da skojar jag inte, ett fonster inne hos grannen pajade. Helt galet vad det bullrade och hade sig. Nu har det slutat iallafall efter jobbet blir det till att umgas med auriele. Har inte traffat travis sen I mandags, kanns konstigt eftersom jag har traffat honom varje dag I tre veckors tid. Men vi har bada tva varit upptagna pa varsitt hall. Forhoppningsvis har vi tid att ses pa torsdagkvall annars blir det inte forran lordagkvall eftersom jag jobbar hela helgen. Galet. Nu tittar solen fram igen! 2 minuter efter hagelskuren, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0