Fuckface

Min telefjonk är död. Bara till att be om telefon nummer 4 och hoppas att de håller tills jag åker hem iallafal. Hur lyckas jag?
Håller tummarna för att min host ska ha en extra. Jag får panik utan min telefon, känner mig naken och utblottat och det kliar i hela kroppen.
Förhoppningsvis så har min värdpappa en gammal till mig annars får fan Travis fixa det. Det är trots allt hans kattjävels fel.

Förresten så är det toppen väder idag, igår kände jag att jag fick lite färg i ansiktet och jag känner hur allt blir bättre!



En härligt fin sommardag. Saknar sommarkvällarna i Idas stuga.

Kommentarer
Postat av: Ida

åhå det saknar jag också min fining!

2010-04-13 @ 20:40:20
URL: http://idaskriveromingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0