Jodåsåatt

Börjar snart jobba men tänkte slänga iväg ett snabbt blogginlägg eftersom jag varit så fruktansvärt dålig på det senaste tiden.
Iallafall så blev det bio med Auriele och Priscila igår, kollade på Date Night. SJUKT ROLIG FILM! Den var bara så klockren, och jag älskar både Tina Fey och Steve Carell så kanske inte jättekonstigt att denna föll mig i smaken.
 Sen så håller jag och Travis just nu (inte just nu i denna sekund, men vi hann inte avsluta den sist) på att kolla på Män som hatar kvinnor med engelska undertexter. Han är helt inne i den och kan inte kolla klart på den utan mig eftersom att översättningen suger och ibland fattar man inte alls vad de menar. Plus att de missar att översätta väldigt viktiga delar. Så det blir väl att åka hem till honom efter jobbet idag tror jag och kolla på resten. Ganka sjukt att vi har träffats varje dag nu i två veckors tid. Men jag klagar absolut inte!
 Berättade jag förresten att jag introducerade honom för mina föräldrar häromdagen? Jo minsann. Skype är väl en finfin uppfinning det där. Börje pratade engelska och jag skrattade, gud hur ska det går när de kommer hit egentligen? (vilket förövrigt bara är 15 dagar tills det sker. WOHOO!)

Har även kollat på den sämsta filmen på länge nu i dagarna. The Box. Spara er besväret, slösa inte bort dyrbar tid i ert liv. För fyfan vilken värdelös film. Noll handling och bara sjukt fjantig. När den var slut så fick jag helt seriöst ångest att jag hade slösat bort de timmarna av mitt liv.

Nu ska jag ringa Travis innan jag börjar jobba så att han ska få säga sin svenska mening för dagen. Han har gett sig fan på att kunna lite svenska tills mina föräldrar kommer hit, och han är faktiskt jätteduktig! :)



Ps. Jag har en ny telefjonk igen. 4 telefonen på 14 månader. Fast de uppgraderas hela tiden så jag klagar inte. Denna gången fick jag en blackberry och jag är fullkommligt kär i den. Toppenmobil!


Ps2. förlåt på bildbristen, jag har glömt min kamera senaste tiden. Men nu ligger den i väskan så att den alltid följer med. Ska bättra mig!

Kommentarer
Postat av: anna strindberg

HALLÅ!! Kan man få en bild på pöjkavaskern eller? Och en annan sak; kan du vara så snäll att berätta för Sandra HUR JÄVLA DÅLIG the Box är? Hon tvingade mig nämligen att köpa en biljett och se film-jäveln för att den "var så sjuuukt bra". Och tro mig, jag var bitter.

2010-04-15 @ 22:04:30
Postat av: helena

:)

2010-04-18 @ 00:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0