Pussa på en pojke.

Kvällen igår var extremt rolig! Var hemma hos Matt och Melissa och kollade på basket, eftersom alla som var där utom jag och Travis gick på Michagan state så gick det vilt till. Tyvärr så åkte de ur.
Sen blev det till att öla lite och spela wii. Lite spontant sådär efter ett tag blev det bestämt att bowling på riktigt skulle vara roligare än wii. Sagt och gjort, bort till bowlinghallen för två timmars bowling. Lite kareoke och lite biljard.
Sen tillbaka till lägenheten där jag återigen fick en sång tillägnad mig. Eller mig och Wanja egentligen. Skulle ringa henne såklart men min mobil bestämde sig för att dö. Typiskt. Men han sjunger och spelar så fruktansvärt fint att jag började gråta litegranne, hur fjolligt är inte det?

Idag bjöds det på påskbrunch på Dougs föräldrars klubb. Jag har sett min första gigantiska isskulptur och första påskhare ever. Skoj som fan och äckligt god brunch, jag är fortfarande mätt.

Nu tänkte jag ta mig en snabb dusch och sen bege mig hem till Travis.
Ni borde förresten lyssna på några av hans låtar här www.myspace.com/travismcclearen.


Puss alla fina!


Kommentarer
Postat av: Görel

Gjorde som du sa och lyssnade lite på låten!!

2010-04-05 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0