Dear John

Sådär ja då var jag hemma igen, har blivit lite dåligt med uppdateringen på sistone men har varit busy ni vet.
Bestämde mig för en lugn fredag, det har varit en hektisk vecka minsann. Så jag, Grete, Alex och Malin åt sushi och kollade bio. Bion för kvällen var Dear John.
Jag skojar inte när jag säger att det var vi på bion med alla high school tjejer i hela Boulder, true story. Filmen var tydligen regisserad av Lasse Hallström, något jag inte visste från början. Men ganska kul med "smygreklamen" för sverige som kom med, svensk flagga vadådå. Jag och Malin blev väldans stolta kan jag tala om.
 Filmen i sig var väl helt okej, eller den var bra men jag kände mig lite udda. Alla satt och snyftade och hade sig utom jag.. Jag blev lite tårögd vid en punk i filmen men det var det enda. Jag är inte känslokall, lovar! haha

Gud, jag känner att jag är allt för trött för att skriva här egentligen. Så om detta inlägg blir lika svamligt som mina senaste. Stå ut med mig, jag är inte en hemsk människa.

Nu ska jag ta och somna till lite Sabrina tonårshäxan, perfekt natt-tv!



Kommentarer
Postat av: Nina

Jeg var en av dem som satt og gråt på kinoen i Longmont :P

2010-02-06 @ 23:27:17
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0