Not complaining.

Nej för att det gör jag minsann och dar inte!
Jag erkänner att jag hade en liten svacka ett tag men nu är jag tillbaka med full styrka. Och livet går bara min väg och allt är så himskans bra.
Visst har jag ett litet (stort) problem, men det är lyxproblem så jag klagar inte.

Igår var verkligen en toppenkväll, så fint.

Idag är det fredag och det betyder helg! En helg fylld med spännande grejer.


Och jag är verkligen jätteledsen att jag inte kan berätta mer än såhär varför jag är så lycklig. Men vissa saker måste sägas personligt. Det går faktiskt inte bara att skriva om vissa saker här så att ni läser det innan jag hunnit berätta.



Såhär ser jag ut när jag är väldigtväldigt lycklig.

Kommentarer
Postat av: Görel



Hittat nån snygg läckerbit??

Nytt häftigt jobb på G ??

Ny härlig resa på G ??

Må gott och kram på dig!!

2010-03-01 @ 15:04:24
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tack för svar:)



Det hela är att jag blev tillfrågad av min mamma kompis som undrade om någon ville bli barnflicka i Colorado och jag nappade eftersom jag varit sugen på det innan, har till och med varit på sådana möten men ångrade mig när jag såg alla negativa saker som att man kan hamna i en dålig familj o man oftast inte kan byta.



Ska ringa ambasaden i dagarna och kolla vad som krävs och sådär.



Låter som roliga kurser du läser:) är det många svenska som pluggar samma som dig? och när pluggar man om man ska hinna vara au-pair med? (sorry om det är tröga frågor)..:P..

2010-03-31 @ 07:45:24
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0