sådärja

Nu har blogg.se varit jobbigt igen, det har med andra ord inte gått att logga in på hela dagen.
Iallafall inte för mig.

Och idag var en sådan dag när jag hade massor med tankar och funderingar på gång. Varför är det jämnt strul när jag faktiskt har tänk skriva något vettigt?

Jag antar att världen inte är redo för mig och min filosofi. Det är det enda rimliga svaret jag kan komma på.

Nu ska jag fortsätta med att spela tetris på tetrisfriends.com, för jag ska bestämt inte göra något alls denna veckan. Jag måste spara pengar, sen så snöar det massvis också. Ännu en bra anledning att hålla sig inomhus.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, kan bero på att jag inte gjort så mycket reklam för den precis :P jag saknar dig med fining!

2010-02-10 @ 18:10:17
URL: http://idaskriveromingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0