shop 'til u drop.

Idag ska jag gå efter principen att om du inte har något vettigt att säga kan du lika gärna hålla käften.

Egentligen har det varit en väldans händelserik helg, men jag tar det någon annan gång (läs: Aldrig).

Istället tänkte jag visa er några av mina inköp idag.



Världens finaste jacka som jag suktat efter ett bra tag.

 
Armbaaaand              o  Halsbaaaand

 
Dessa två godingar köpte jag visserligen för några veckor sen. Men ändå, ni har ju inte sett de :)


Sen lite smått och gott från VS




Kommentarer
Postat av: Nina

Den jakka var utrolig fin!:)



Jeg har ikke kjørt i/gjennom Denver enda, har bare vært her i litt over to uker, men det blir nok snart:) Si fra om du skal noe nordover da, 303 304 7457:)

2010-02-08 @ 06:03:12
URL: http://niina.wordpress.com
Postat av: hessan

Du kommer se ut som en riktigt harley brud nar du har det pa dig! du kommer va sa vacker

2010-02-08 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0