WOHOOO!

Blogg.se har varit värdelöst mest hela dagen.
Jag hade jätte många bra saker och skriva men jag glömde allt.

Helgen var iallafall toppen i snoppen. Massa äventyr och riktigt coolt att uppleva X-games och självklart Aspen igen. Mer utförlig historia och bilder kommer vid ett senare tillfälle.

Just nu är jag mest bara jättejättejättejätte glad!
Mamma och Börje kommer hit i maj, jag längtar reda ihjäl mig. Och det är inte bara enbart för att de kan ta hem i princip alla mina kläder hem så att jag slipper betala massa avgifter. Utan för att jag saknar de så in i bomben.

Denna erfarenhet har varit så otroligt bra för mig, det är framför allt skönt att slippa bråka. Jag och mamma har inte bråkat med varandra på ett helt år. (Blev lite småtjaffs när jag var hemma i sverige men det räknar jag inte) Och det är så otroligt skönt, för jag gillar inte att bråka. Men på något sätt lyckas jag och mamma alltid bli oense, båda två har väl lika starka viljor antar jag.

Nej men nu ska jag upp och kolla lite Desperate Housewives eftersom jag faktiskt "jobbar" ikväll.

Tjongtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0