hatar csn.

Jag hatar csn mest av allt i hela världen just nu. När jag äntligen har kommit på vad jag vill göra så sabbar de allt för mig.
Jag får varken bidrag eller får lov att ta lån från csn när det kommer till min utbildning.



FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN.

Nu är jag tillbaka till ruta ett. Absolut ingen aning om vad jag vill göra. Och jag struntar i vad alla säger. Jag kan inte söka till utbildningar "bara för att". Jag tänker inte gå en utbildning jag inte är säker på för att hoppa av efter ett år och vara ännu mer förvirrad.

Snälla hjälp mig. Ge mig tips. Jag är lost.



Detta får inte bli min framtid..

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Men gumman det är många berg för dig att ta dig över. Motgångar är riktigt jobbiga och jag lider med dig. Måste finnas ett kryphål tycker jag. Men en lösning är att jag blir superkänd journalist så kan jag sponsra din utbildning. :P Puss

2010-01-22 @ 21:58:09
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/
Postat av: heff

sluta deppa skitunge. ak hem med dig istallet sa ska jag lara dig ett och annat helt gratis :D jag tycker du ska utbilda dig till anusblekare i afghanistan, det ska va roligt har jag hort!

2010-01-25 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0