Jahaja

Blogg.se är ju helt värdelöst. Har inte gått att logga in på flera timmar, och nu har jag tappat lusten att skriva.

Alla mina tankar just nu går iallafall till Jessica, älskar och saknar dig!

Åhhh, och min älskade Wanja befinner sig i samma land som mig nu. Visserligen är hon i L.A men ändå, det är bra mycket närmre än Sverige. Snart så snart får jag se henne igen, min älskade vän.





Helena, you are my sun. Love you.


Värst vad detta blev kärleksfullt helt plötsligt! Såklart älskar jag alla er andra också.
mammabörjepontussotisspockannafridapetrasofiastefaniejohanalecmormormorfargerthcarolinechristian.

Oj, vad jag känner att jag glömde någon väldigt viktig person nu.. Ta det inte personligt, jag är bara en hemsk människa.




Kommentarer
Postat av: NATALIE

SV; cimon skulle lätt vunnit!

nu ska greta ta hem det här! ;D

2010-01-28 @ 16:46:18
URL: http://nataliebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0