Tjyv!

Ja jag erkänner, jag kom inte på detta själv. Så mycket fritid har jag inte. Men jag betvivlar även att Sandra vars blogg jag snodde detta från har hittat det helt själv.
 Det var helt galet roligt iallafall!


  • Gå in på Eniro.se
  • Tryck på kartor
  • sök på adressen Åsögatan 176 stockholm
  • klicka sedan på gatuvy/streetview
  • sedan drar du pilen till höger så du kommer till  husen på höger sida om gatan och spanar in det röda våningshuset.(inte det orange-färgade huset som du ser först) och sedan kollar du på fönsterna på 2a våningen o zoooooooomar!




    Vilken kille!

  • Kommentarer
    Postat av: Linn-Lay

    ahh ok :D har föresten en liten lek nu igen på bloggen om du är intresserad. Hoppas du får en fin helg föresten :D

    2010-01-29 @ 20:09:54
    URL: http://linnlay.blogg.se/
    Postat av: alec

    HAHAH :D

    2010-01-29 @ 20:11:31

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0