Blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag hade tagit upp blogg.se sidan och hade precis börjat skriva på ett inlägg när jag såg ett mail från mamma. Ringde henne och fick väldigt tråkiga nyheter. De var helt klart bättre än de hade kunnat vara men ändå. Det är så jobbigt att vara på andra sidan jorden när saker som detta händer, jag vill bara vara hemma just nu.

Sen jag pratade med mamma när de kom hem från resan har jag känt på mig att något har varit fel. Jag har sovit dåligt och varit allmänt nere och orolig, nu vet jag varför.



Så ingen rolig uppdatering från mig idag. Var i rätten igår för att betala min speeding ticket, hur det gick tar vi en annan dag.


N♥

Kommentarer
Postat av: helena

what's wrong...? <3

2010-03-24 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0