Försvarets

Mitt fina lager av försvarets hudsalva som jag hade med mig hit har nu tagit slut. Efter många tårar så tröstade jag mig med att mina föräldrar kan ta med sig det hit när de kommer i april. Men april, det är ju jätte länge till dess. Så långt ifrån men ändå så nära.
Mina läppar kommer dö.

Någon vänlig själ som vill skicka hit lite försvarets, snälla snälla snälla snälla.



Idag åkte vi pulka förresten. Igår var vi ute och hoppade studsmatta i shorts och thisha. Idag åkte vi pulka i halvmeterhög snö. Men kul var det, fy för vad det gick undan!

Kommentarer
Postat av: simone

om du låter läpparna vara utan något alls i sådär en vecka får de tillbaka sin naturliga fukt och återställer sig :)

2010-03-25 @ 22:25:14
URL: http://fattybom.se
Postat av: Stefanie

Med alla dina önskningar börjar födelsedagspresenten ordna sig. Haha! Gäller samma adress som när jag skicka julkort? Hur många och vilken storlek? Stora eller små? Kramar

2010-03-26 @ 21:30:46
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0