hjalp kanske?

Sa ar det nagon som vet nar mina foraldrar kommer hem kanske?
jag har forsokt fa tag pa de men de svarar inte mig. Jag behover planera lite grejer infor deras besok och da hade det varit bra att prata litegranne med de kanske.
Jag ringde Sandra marklund innan, jag var kanske liiite onykter men ett valdigt givande samtal iallafall. Sugerdaddys och jag vet inte vad. Men jag sager bara Vegas baby, dar kan vi nog hitta sugardaddys sa att det racker och blir over alla i Denver ar snoskiga. Men det struntar jag i just nu.
Sitter hemma hos en god van och fortar lite alkohol, Brandon ringde mig innan. Han ar ju sa valdans sot. Varfor ar jag sa dum, eller nej jag ar javligt smart faktiskt.
Jag snackade med min kusse pa skype innan. Hon ar sa sot och jag trodde aldrig att jag skulle saga detta men jag saknar nog henne lite faktiskt. Varfor vet jag inte for hon ar ju ganska dum i huvudet, men nagonting har hon iallafall.
Nu ska vi glo pa ngn dalig film och fortsatta dricka, jag rostar pa the hangover men ingen lyssnar pa mig som vanligt. Dessa javla amerikanare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

'jag trodde aldrig att jag skulle saga detta men jag saknar nog henne lite faktiskt. Varfor vet jag inte for hon ar ju ganska dum i huvudet'

TAAAAACK FÖR DEN DUUU! Speciellt det första! Klart som faaaen du saknar mig lixom! :P Haha

2010-03-21 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0