Nödvändigt.

Jag har haft fullt upp här va så inte riktigt hunnit uppdatera.

Men hur som helst!
Jag skulle nyss laga lite middag till mig själv och insåg att jag är inne på min sista pulversoppa.
Finns det någon därute som älskar mig?
Om så är fallet, ber jag vänligast om lite:

-Pulversoppor (blomkål&broccoli, venezia, sparris, klar grönsakssoppa)
-Saltlakrits (lösgodis med skallar och flaskor gärna någon lakrisal också)
-Solpuder från H&M (förklaring överflödig, jag klarar mig inte längre)
-Nässpray


TACK PÅ FÖRHAND!







Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej gumman sitter och skriver lite data i thailand.

Vadret ar varmt 36 i skuggan och 30i vattnet skont.

Har varit ute och snorklat (pappa) och det var fint.

Vi ser ut som kraftor men vi har en vecka kvar sa det ska nog andras till brunt. Det ar skickat soppor och nasspray till dig det andra far du nar vi kommer over. Vi kanske gar in och skriver lite i overmorgon sa da kan du val skrivit nagot till oss

vi har ju inte facebook sa vi far ta det har igenom.

Pussssssss alskar dig

2010-03-10 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0