She's out of my league

Var och kollade på bio med Grete, Chris och Shawn idag. Vi såg "She's out of my league" och den var väldans rolig kan jag tala om. Oj vad jag skrattade och hade mig.

Helgen har varit fullspäckad och extremt rolig. Lite sömn men bra sällskap, sådant gillar vi!
Fredagen bjöd på utgång, vi gick till den gamla hederliga 18/21 klubben The Church och fy vad kul vi hade.
Jag Grete, Berfin och Lisa. Det blev shottande i massvis men trots detta en ganska hyfsat nykter tillställning. Jag har nog aldrig dansat så mycket (4 timmar i sträck) på så lite alkohol. Men jag antar att jag får se det som lite träning, haha.
 Efter stängning begav jag och Grete oss iväg på efterfest hem till Matt. Tyvärr blev det inte så mycket till efterfest eftersom alla som skulle komma däckade i partybussen. HAHA. Men vi var fyra tappra själar som kämpade in i det sista.

Lördagen skulle bjuda på St. Patricks day Parade, men eftersom vi inte kom i säng förrän 7 på morgonen blev det inte riktigt som planerat.
Jag och Grete gick downtown vid tolv tiden, såg kanske 5 minuter av paraden och mötte senare upp några av hennes amerikanska kompisar för lunch. Riktigt sköna människor. Där satt vi klockan ett på dagen och blev fulla och glada, och mamma oroa inte dig. Jag spenderade inte en endaste krona i lördags, så jag är väldigt nöjd.
 Men sen blev det dags för mig att sluta dricka och börja tänka på refrängen. Skulle ju trots allt jobba extra för en annan familj senare på kvällen.
Det var kul men jag var trött så efter ungarna hade gått och lagt sig så slumrade jag till lite i soffan tills föräldrarna kom hem vid midnatt.

Sen så sov jag. Jag vaknade vid 3 och märkte att jag hade sovit bort hela min dag. Sen hann jag inte med mycket mer än en dusch innnan jag begav mig till bion. Gud vilken produktiv dag, verkligen.


Sen så en sak till som gjorde mig väldigtväldigt glad! När jag kom hem i lördags natt så stod där ett paket från Sverige på köksbordet. Min fina lilla mor hade skickat 5 paket á la 8 påsar i varje med varma koppen och även lite nässpray. Och min kära mamma fick mig även att skratta högt för mig själv när jag satt nere på mitt rum, för vad hade on skrivit på innehållsdeklerationen? Jo- 5 soap. HAHAHA. Jag förstår inte hur de ska lyckas prata alls när de är här, antar att jag får leka tolk för fulla muggar.
Men vad gör det egentligen när de faktiskt kommer hit och hälsar på mig!! Åhh, vad jag längtar.

Där fick ni en lång uppdatering minsann, känner mig stolt för jag har minsann uppdaterat flitigt nu i minst 2 dagar.


Min fina Grete visar sina moooves. haha

(jag är ledsen men det tog typ en kvart att ladda upp enbart denna bild. Så fler bilder från helgen kommr vid ett senare tillfälle. kanske)


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0