kax

Inatt så var jobbet trevligt som vanligt, och vi slutade till och med en kvart innan vi skulle. Sjukaste!
Så jag och Krenan (Stavning?! :P) gick ner till packningen och kollade när alla andra jobbade och slet, riktigt fint som omväxling. Aleskandras jobb var mysigt hon hade en sugmaskinmanick. den skulle jag vilja testa! haha

Myste med anna på glassbåten igår också, och det är på grund av henne som jag uppdaterar denna jedra blogg. det känns inte direkt som om jag har haft något sug efter att skriva blogg. Jag har trivts alldeles för bra med jobbet och sånt att jag inte har haft någon lust att sätta mig framför dator :P

Men på fredag är iallafall jobbet slut och då ska vi ha en riktigt fet avslutningsfest med våra kära tyskar :D nackdelen med den är att jag ska ta tåget till Gbg och min älskade Tilda 7.50 på lördagsmorgonen. HEJA MIG!
Men götet kommer att bli kul och liseberg på måndag! wohoo! sen på tisdagen kommer jag åka hem igen och på onsdag blir det ju dags för skola..

lär väl skriva någon gång till denna helgen med tanke på att jag har bestämmt mig för att vara hemma en hel helg för engångskull :D duktig petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0