De hann bara säga Wii sen blev jag beroende.

Nintendo wii är nog det bästa som har hänt mig på länge. Har suttit i några timmar och spelat Super mario galaxy och jag är fast. Fick lite huvudvärk nyss och förlorade massa liv, kom och tänka på att mat kanske hade varit bra.


Morgondagen är löst iallafall, ingen aning om vad jag ska ha på mig dock. köpt massor med klänningar senaste tiden men ingen känns rätt. Någon som vet om Kristianstad har öppet imorrn och isåfall hur länge?!  -Jag vill ha en ny klänning för tusingen!


Men nu blir det mat och sen ska jag återförenas med min mario!


Kärlek till er alla och ett Gott nytt år om jag inte hinner skriva imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0