Detta var anledningen till att allt gick fel.

Måste alla vara så generösa och måstejag ha så svårt att säga nej tack? Tittade nyss på bilderna från juldagen, hela kvällen spenderades på biljard så inga spektakulära bilder direkt. Men jag mådde lite illa igen när jag såg de. Usch. Jag funderar nästan på att strunta i nyår. Helt ärligt. Om det inte dyker upp någon fest som jag verkligen vill gå på. Eftersom alla alternativ hittills är halvdana och med tanke på att nyår för det mesta är överskattat så känns de tveksamma. Middagen hemma hos Ida tänker jag dock inte missa, det är tradition och mys!

lite bilder från juldagen tänkte jag..


För fyllon är vi allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0