Ingen nakenchock detta året.

Nu sitter jag minsann hemma hos Ida och myser i mina sovshorts och det är värsta megaskönt! Var inne i stan innan och försökte hitta något nytt att ha på mig ikväll, heja mig. sista minuten.. Men inte hittade jag något Wow så det får bli tuttklänningen dock med linne under. Vi vill ju inte upprepa förra nyårets nakenchock. haha.

Men Ida fyndade i massor, eller nej kanske inte. Men hon fyndade lite. Och det är orättvist. Jag var inte på shoppinghumör idag och då blir allting bara fel. Punkt.

Smsade nyss med thailandslynan Hessbo, hatar henne. jag vill också bli negerbulle. men jag får vänta snällt till påsklovet som alla andra barn, eller iallafall de barnen som jag ska utomlands med.

Nu ska jag och Ida minsann dricka coffe och titta på Harry Potter. Vi kände att vi har ganska gott om tid på oss innan vi behöver fixa och trixa.


Puss på er mina kära vänner och spräng inte av för många fingrar ikväll. Raketer och alkohol är missmatch har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0