Sluta stressa folks!

Sitter och myser med massa Filippa Bark klipp. Hon kan verkligen göra en dålig dag bättre! eller iallafall en halvdålig.
Intervjun med Pierre Månsson gick iallafall hyfsat bra, vi fick svar på de frågor som vi ville ha svar på och samhällsrapporten kan nog bli ganska lyckad. Tyvärr så är folk på stan inte lika duktiga. Alla som blev tillfrågade var antingen stressade till tusen eller så ville de inte ställa upp. Vad är det med dagens samhälle egentligen? Vad kan det vara som är så viktigt att man inte kan undvara 5 minuter av sin tid?!
När jag och Anna stod där och försökte haffa folk i kylan så kom jag fram till en sak, Jag ska alltid ställa upp på intervjuer/enkäter. Hur stressad jag än är så kan jag faktiskt undvara 5 minuter av min dyrbara tid, det går jag lovar.

Imorrn ska jag iallafall inte köra bil, för nu har jag tankat för mina sista slantar så jag får hoppas att jag lyckas skrapa ihop till min lussevakabiljett på något sätt. Ingen som känner att sponsra? nahe, trodde väl det.
Men jag har tur! Hannah är en vänlig själ och kör från Rinkaby till Yngsjö för att hämta stackars mig (och lite Hessan i Åhus). Gött kött skulle jag vilja påstå!


Fast nu blir det kaffe och jag ska låta er njuta av lite härligheter av Barkan! :)

http://www.youtube.com/watch?v=Wfp2mowqZGc

Kommentarer
Postat av: Ester

Det är sant..., folk borde stressa av lite...

2007-12-10 @ 21:28:47
URL: http://livetstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0