Slutsnackat!

Blir intervju klockan 15.00 idag trots allt. Och det betyder att jag kommer bara kunna gå på halva engelskan idag, vilken även är min enda måndags lektion.  Och det leder till att jag säkerligen inte komma hinna att översätta boken klart. Och den där boken är enda anlednningen till varför jag är uppe såhär dags, för att köra till skolan och kopiera 50 första sidorna och sen lämna in de. Eftersom jag så duktigt glömde det förra veckan. Fast om vi nu ska ha intervjun kanske jag slipper köra till skolan nu. hmm, då kommer jag ju inte hinna göra redovisningen förren på onsdag. Smart jens! 

Men onsdag kan nog bli kuuuul! Bara lite ångest över vart jag ska ut, köpa förköp eller inte är ju frågan. Köpte (eller snarare fick) en jättefin kläninning i lördags och ett riktigt snyggt guldigt tublinne. Känns ganska bra att jag har 3 oanvända klänningar nu till julens fester. Måste bara införskaffa något till nyår också. Hoppas att nyår fixar sig så som jag vill :)


Jag har jätteont i mitt finger förresten. Jag har pillat av nageln för långt ner så hela fingret dunkar. ajajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0