You're the reason I give when I break down and cry

Som ni märker är jag extremt uttråkad och det går bara inte att sova. Religionsuppriften ligger och gnager för mycket. Men jag är allt för trött för att orka ta tag i den. Så just nu fick Anna snällt bidra med en lista.

jag förväntar mig inte att någon ska läsa igenom den, men det fördriver tiden hyfsat brao.


1. Vad heter du? Petra Kristina Sofia Andersson
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Jag tycker faktikst om mitt namn numer.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Kim, örk. haha
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 1989
6. Var bor du? (D)Yngsjö
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 2 med mor och 6 med han som en gång kallade sig pappa.
9. Vart skulle du vilja bo? Göteborg <3 eller utomlands för all del.
10. Vilken skolklass? Sp3b
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Åklagare, om sisådär femtioelva år.

Utseende:

1. Hur lång är du? 168cm
2. Hårfärg? Brunt just nu, måste ju matcha vintern.
3. Ögonfärg? Melerade
4. Mest nöjd med? Jag gillar mina ögon. 
5. Minst nöjd med? Mycket
6. Skostorlek? 38-39
7. Glasögon? Nej,
8. Har du några piercingar/tatueringar? En piercing och tre tatueringar.

Favoriter:

1. Filmer? just nu är jag sugen på komedier
2. Låtar? rock går alltid hem
3. Årstider? Summer
4. Mat/Dryck? Grillat och öl. manligt och bra. haha
5. Djur? Hund
6. Färg? Svart/rött
7. Parfym? Christian Dior- j'adore. Mummmmma.
8. TV-Program? Ugly Betty, Desperate hw
9. Ämne i skolan? Psykologi
10. Sysselsättning? Umgås, kalasa, mysa

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka? Vid milt vinterväder en rutig jacka från Carlings och vid kyla svart Peak jacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Skolan, svarta gympisar/stövlar. Fest, Mina nya kära pumps.
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag behöver nya jeans! 
6. Favoritaffärer? hmm, olika.
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? 200-500 beror på min ekonomi
8. Favoritmärke? inget
9. Vad har du för byxstorlek? det beror ju på vilken sorts byxor det är
10. Tröjstorlek? M

Ditt (sov) rum:

1. Stort, litet eller mitt emellan? Ganska stort.
2. Vilken färg på tapeterna? Gula, men jag håller på att ändra :)
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Nu går det inte i något men det ska bli grått/svart/vitt/rött.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, behöver jag säga mer?
5. Vad vill du ändra där inne? Vad vill jag inte ändra?
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? laptop
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?  En äng och väg 118.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar på film.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Den som vill.
10. Favoritpryl i rummet? Ps!

Blandat:

1. Vad heter din morfar? Jan
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu? tändare
b) skolväska just nu? allt som inte borde ligga däri.
c) handväska eller liknande? försvarets och pengapung innehåller den nog bara förtillfället. resten ligger i skolväskan. 
3. Vad är du beroende av? Försvarets hudsalva och sällskap. 
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Försvarets, väldans poppis idag.
6. Vad tror du på? Vänskap
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? kaffe?
9. Har du några husdjur? Hund+katt
10. Vad bor du i? Villa

Grejer:

1. Plånbok? Mörkblå och stor
2. Smycken? Alltid "det" halsbandet. Alltid mina ringar. ibland klocka
3. Solglasögon? Svartaoch stora
4. Underkläder? Underkläder? haha! bh, hotpants
5. Nagellack? hrmm, mina naglar ja..

Kommentarer
Postat av: christoffer

den här ska jag sno av dig nån dag.. xD

2007-12-19 @ 22:45:33
URL: http://scaredtodeath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0